Re: OT Přepínání vysílačů FM rádia

Sobota Srpen 26 10:41:37 CEST 2017

Už před mnoha lety jsme pro rozhlas v Karlíně (regionální vysílání Č.
rozhlasu) dělali dvojité hodiny s časovým znamením. Jedny bez předstihu
pro distribuci signálu pozemníma linkama, druhé mají předstih 0,7 sec
pro satelit. Stejně pak měli problém nějak to nakombinovat. Ono
dorovnávat zpoždění všude, pokud je většina území pokryta nezpožděným
signálem, taky není dobré. Pak vznikají problémy když lidi telefonují do
rádia. Proto se to možná nechává, jak to je.
Anděl