Re: OT Přepínání vysílačů FM rádia

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 25 21:17:52 CEST 2017

 25.8.2017, 21:13:27

Radio jsem poslednich nekolik let, prakticky neposlouchal. Ale nedavno
jsem mel nejakou vetsi (a tichou ) praci v garazi, tak jsem si zapnul
radio. A prekvapilo mne, jak malo reklamy je na beznych komercnich
stanicich v porovnani s dobou 10 let zpatky.
Malo reklamy = malo penez = setri se kde to jde, na technice
predevsim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz