OT piatkovy letecky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Srpen 25 16:54:17 CEST 2017

Jedna A319 MVSR je vzadu namalovana ako M.R. Stefanik, teraz kupili aj
druhu. Ta mala ist do Ostravy na prestriekanie.
Na prvej fotke jej vidno chvost so Stefanikom.

https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Letka_Ministerstva_vn%C3%BAtra_Slovenskej_republiky

Ak sa nemylim, tak na SIAF sa ma predstavit A319 (ale neviem, ci 'A319
Stefanik', alebo ta 'nova' A319) ako nove lietadlo MVSR a TU154 ako prave
vyradene oba v letovych ukazkach.

Dňa 25. 8. 2017 4:40 PM používateľ "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
napísal: