OT Přepínání vysílačů FM rádia

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Srpen 25 13:04:25 CEST 2017

Zdravím vespolek
možná to ani OT moc není.

Při jízdě autem poslouchám často Countryrádio, a téměž vždy když dojde k přepnutí vysílače tak je v signálu časový skok, klidně i půl sekundy. Když jsem v místech kde není dominantní vysílač tak se to nedá poslouchat. Některé skoky jsou jen že nesedí rytmus, některé že se i zopakuje půl verše. Na jiné stanici (kontroloval jsem Radiožurnál) jsem si toho nevšiml.
Je to nějaký systémový problém nebo jen šlendrián, že nemají srovnané zpoždění k jednotlivým vysílačům? Kde by se ta zpoždění měla srovnávat, ve studiu nebo je to starost provozovatele linky k vysílači?

Tomáš