OT piatkovy letecky

Jan Linhart hw na liny.cz
Pátek Srpen 25 12:14:55 CEST 2017

Musela tam být vertikální nebo horizontální rezerva. Právě kvůli
turbulencím se za sebou nelítá.

Během tankování za letu přece nachávají sosák volně viset a žíznivá
stíhačka je tak vždycky pod...

Dopraváci mají na drahách (letišti) předepsanou mezeru, tusím 2 nebo 3
minuty podle velikosti,

kdy už se ten vzduch uklidní a může jít další.

Honza