Re: Problém s kondenzátory ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 25 11:17:14 CEST 2017

 25.8.2017, 11:03:27

Problemy s mikroprurazy u dnesnich MP kondu jsou celkem znama vec.
To dielektrikum je proste uz moc tenke a asi je velmi obtizne, ohlidat
jeho kvalitu. Jak je videt, ani vyssi cena neni jeji zarukou.
Sam vyrobce se v ds, narozdil od prodejce, o vysoke kvalite a vhodnosti
pro audio, nezminuje.
Jako vychodisko z teto situace, bych videl pouziti nemetalizovanych C.
Kdyz je ve svitku, misto metalizace, poctiva kovova folie, pripadny
pruraz by se projevoval daleko radikalnej a tak snad v techto
pripadech, voli vyrobce tlustejsi folii. Ale odzkousene to nemam.
Ze sortimentu gesu tedy neco takoveho:
https://www.ges.cz/cz/svitkovy-kondenzator-foil-220n-600v-orange-drop-716p-GES05414040.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz