OT Problemy s uzivateli win10

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Srpen 23 15:05:01 CEST 2017

Problém je i u nově vytvořeného uživatele.

PH

From: Tomáš Koželuh
Tipuju, že to souvisí s nějakým skvělým velkým updatem W10, který nedopadl zrovna dobře, celkem častá věc. Osobně bych zkusil přejmenovat neexistujícímu uživateli profil, ať ho Windows znovu vytvoří.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek

V prohlížeči je v aplikacích vždy 3x za sebou chyba z User profile service:

Systém Windows nemůže načíst soubor registru tříd.

PODROBNOSTI – Systém nemůže nalézt uvedený soubor.

A 1x potom upozornění z Winlogon:

Procesu přihlášení systému Windows se nepodařilo přenést aplikaci uživatele: . Parametry příkazového řádku: C:\Windows\system32\userinit.exe.

V ostatních protokolech nic podezřelého.