Zabite kravy - vedeni VN

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 23 14:46:14 CEST 2017

 23.8.2017, 14:35:41

Ha! Takze postolky a CEZ, mohou za to, ze je dnes tolik bezpohlavnich
jedincu.

Kdo vi jak to bylo. Priznakem doby je, ze kdyz se cokoliv stane, vzdy
se vyroji dostatek tech, co koukaji jak by na zaklade udalosti, jineho
pumpli o balik penez. Mohl to byt ptak, ale klidne treba jeden z tech
blbu, co maji jako zabavu, zkratovani vedeni. Darkmeni si tusim
rikaji. Jenze dotycnej blb je nezamestnanej, na krku ma 2 soudy a 6
exekuci. A nikdo z nej nevyrazi ani korunu. Tak se vymysli ptak, tedy
za to muze bohatej CEZ a ten bude solit. No a zamestnanci si hned
prisadi, ze jako to chozeni po pastvine je hrozne rizikova prace, tak
by meli dostavat ty rikove priplatky (nejmene dvoje) a jeste 14 dnu
dovolene navic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz