Barva na buzirkach toroidu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 22 23:04:49 CEST 2017

 22.8.2017, 22:55:16

Tento duvod mozna plati pro zminene lepidlo, ale jiste ne, napr. pro
mnou zminovane LEDky.
LED Ctizen, neni dostupna v CR (uz docela dlouho)
http://www.tme.eu/cz/details/clu024-1201b8403m1/vykonove-diody-led-cob/citizen/clu024-1201b8-403m1a2/
A obchodne prakticky totozna LED Optoflash, bez problemu dostupna je
http://www.tme.eu/cz/details/of-lm002-5b580/vykonove-diody-led-cob/optoflash/
Pritom ani jedny LED nemaji ceske blablabla.

Tady to mozna bude, spis nejake smlouva o exkluzivni distribuci,
kterou drzi nekdo jinej, jak tu nekdo psal.
By mne fakt zajimalo, kdo tu smlouvu o distribuci drzi a hlavne cim si
ji zaslouzil, neb jsem nezaznamenal, ze by LED Citizen, nekdo u nas
nejak aktivne prodaval. O to se o LED sviceni docela zajimam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz