OT Problemy s uzivateli Win 10

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Srpen 22 14:21:32 CEST 2017

On 8/22/2017 2:06 PM, Jaroslav Meduna wrote:
> To je bezna hystericka reakce na cloud. Ti, co to nechapou, tak si muzou dal, stále dokola něco stahovat a presouvat z disku na disk a po siti. Ti, co to chapou, jednou nekde něco oznaci a na věky to mají k dispozici na dosah.

Hahahahahaha, vraj naveky.

Proste data su u niekoho ineho. Jedneho dna ten niekto zbankrotuje,
niekto ho kupi a zmeni podmienky, zmeni podmienlky len tak sam od seba,
sud zablokuje servre, zdojde k technickemu alebo ludskemu zlyhaniu
alebo sa stane cokolvek.

Ze nepravdepodobne?  Len namatkou: Nirvanix (bankrot), megaupload (sud),
Google DC v St. Ghislain (blesk a strata dat), Revolv (cloud-based home
automation, kupena z zrusena Googlom) a mnohe dalsie.

Kto si svoje data vazi, nikdy ich neda do cloudu a postara sa o ne
umerne ich dolezitosti,