Audio z PC

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Srpen 20 15:26:55 CEST 2017

Je to Dell 6330, ale divám se do popisu a není tam o digitálním zvukovém
výstupu zmínka.
http://s.aliexpress.com/QBfMBJ7j
http://s.aliexpress.com/i22mEF7V
Na ty malé převodníky jsem se díval, ale mám dost pochybnosti o kvalitě.
Tedy ještě doplním dotaz - ty DAC jsou osazeny mnoha obvody, namátkou
jsem vypsal:
ad1852 - Stereo, 24-Bit, 192 kHz, Multibit, Sigma-Delta DAC
pcm2704 - usb dac
cs8416 - 192 kHz Digital Audio Interface Receiver
cs4398 - stereo audio 24-bit/192 kHz digital/analog converter
cm102s - usb dac
ak4396 - high performance stereo DAC for the 192kHz
ak4393 - dtto 96kHz
wm8740 - 24bit, 192kHz DAC
wm8805 - S/PDIF Digital Interface Transceiver
ad1955 - High Performance Multibit  DAC with SACD Playback
wm8741 - 24-bit 192kHz DAC with Advanced Digital Filtering
cm6631 - USB to COAX OPT SPDIF convertor for DAC
ak4399 - High Performance 123dB Premium 32-Bit DAC

Kterým se vyhnout, kterým dát přednost?

Vladimír