RE: kdo pomůže přetavit tišťák?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 17 17:12:27 CEST 2017

Zdravim,

Ak je spodok rovny,
polozit na zehlicku a zvrchu horuci vzduch.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Thursday, August 17, 2017 5:09 PM
To: HW-news
Subject: kdo pomůže přetavit tišťák?

Přátelé,

byl by někdo ochoten přetavit mi tišťák? Je na něm 4x MAX31850 a 8x 0605 kond, čili nic velkého, tišťák i součástky mám. Lecos zvládnu ručně, ale tohle je už tak malý a ten MAX má zespodu plošku, že si netroufám. Nevěřím, že bych to dal na první dobrou.
Podle mě to chce v reflow pícce. Sice tu jednu máme, ale prakticky nepoužitelnou - je to pořád takové laborování s ne jistým výsledkem. A tohle bude pro její řízení (měření teploty je na ní fakt blbě), jenže "bez brýlí se brýle špatně hledají"...

Jsem v Praze, takže když by to bylo tady nebo poblíž, mohl bych si dojet osobně, ale když by byl někdo ochotný z větší dálky, tak bych to i poště svěřil.

David Obdržálek