Re: OT: Jaké lepidlo.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 17 11:36:07 CEST 2017

>>Ale toto je
>> ovladani oken v aute

Aha pardon toto som prehliadol, resp. nepochopil. V automotive by som to
necakal, ale doba je zla. Tu znie gatilovo navrh ako lepsie riesenie, ak
to teda ide priestorovo zrealizovat (mozno by stacilo nejako naimplantovat
samotnu pukacku ktora by sa dala vyextrahovat z lubovolneho lacneho
tlacitka, prip. prilepit kvalitnou kaptonovou paskou); netrpezlivo cakam
na spravu o vysledkoch.

wek