Fwd: Re: [OT] Stativ do letadla

Jan Linhart hw na liny.cz
Čtvrtek Srpen 17 00:03:32 CEST 2017

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: 	Re: [OT] Stativ do letadla
Datum: 	Wed, 16 Aug 2017 23:55:02 +0200
Od: 	Jan Linhart <hw na liny.cz>
Komu: 	Jan Galuszka <jan na galuszka.cz>

        Podivné, že zrovna v západní evropě. Kolébce dnešní civilizace.

Zhruba před šesti lety jsem se bál letiště v Egyptě. Bylo mi vysvětleno,

že si mám vzít dvě tlustostěnné skleněné nádoby (součást zakoupených

vodních dýmek) raději sebou do ručního zavazadla. Prý by se to dole

rozbilo. Takovým kusem skla lze pravděpodobně zkašovatět oba piloty

nebo otevřít kterékoliv okénko. V 10km ideální vysavač lidí. Ještě více

mě však překvapilo, že má plná 1,5l petka také nikomu nevadila. A to jsem

si ji nesl v ruce. Vedro, holt musí se pít. Bohužel letadlo nespadlo a i já

s podivem přežil. Musím se pochlubit, že vystupovat s poloprázdnou petkou

na Ruzyni mi dodávalo určitý pocit nesmyslného vítězství.

      Jistě, piloti jsou za zamčenými dveřmi, ale jako správnému teroristovi

mi neuniklo, že nejspíš během každého letu nastane okamžik pro roznášku

občerstvení i jim. Mám rád život a symapatizuji s létáním, a proto Vás

důrazně žádám, abyste pilotům tím smrtonosným, zabaveným stativem

neubližoval. Také prosím nepoužívejte tu zakázanou kudličku. Pokud jim

však chcete v nestřeženém okamžiku trhnout hlavou a zlomit krk, budiž.

Snad s tím velkým ptákem umíte někam sednout.

        Proč to píšu? Lituji případně zabaveného stativu a prosím o
nalezení pocitu bezpečí.

Honza

PS: Offtopic;,. co děláte, když vás systém naprosto deprimuje?