[OT] Stativ do letadla

Jozef Racek dodoracek na gmail.com
Středa Srpen 16 22:18:26 CEST 2017

Mne minuly týžden vyhodili z príručnej batožiny po prechode RTG v BTS  35-ročnú Ping-pongovu drevenú raketu, lebo je to zbraň...
Aj som sa to snažil pochopiť. Raketa je raketa a raketa je zbraň. Je to logické... :-)
Budem si musieť kúpiť novú...

Dodo

Dňa 16. 8. 2017, o 21:59, Snail Instruments <snail na snailinstruments.com> napísal: