Doporucte mobil s velkou vydrzi ve standby

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 16 16:54:48 CEST 2017

On Wed, 16 Aug 2017, Jan Waclawek wrote:

> Ja celemu tomuto vlaknu nerozumiem, nepodmienecne presmerovanie aj
> presmerovanie pri nedostupnosti je predsa zakladny atribut GSM siete
> odkedy existuje. Za mojich mladych cias mali vsetky telefony toto niekde v
> zakladnom menu, ale ak by aj nie, na toto existuju kody
> https://en.wikipedia.org/wiki/Call_forwarding#Mobile_.28cell.29_phones .
> Inaksie povedane, k tomuto netreba hladat ziadne webove rozhranie. No a
> samozrejme ten telefon moze byt vypnuty cely cas, s vynimkov okamihov ked
> sa to presmerovanie meni.

Kdyby to umelo webove rozhrani k tel. cislu u operatora, nebylo telefonu
vubec zapotrebi a presmerovani by se dalo upravit odkudkoliv bez nutnosti
telefon drzet v ruce a obcas ho taky dobijet.

Vubec nejde o to ze by to telefon neumel, ale dosahnout tehoz bez telefonu.
Vim ze kvuli tomu telefon nemusi byt porad zapnuty, ale pak se zase musi
chvili cekat po zapnuti a zadavat PIN.