RE: OT: Jaké lepidlo.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 16 09:29:02 CEST 2017

Ja som tiez najprv skusal smirglovat, potom meditoval nad zhananim lepiacej
sady, potom som sa postupne naucil ovladat dva uplne nepohodlne nahradne
ovladace (bo ten prvy po 2 rokoch tiez odisiel na vadne kontakty), a potom
som sa jednoducho oducil pozerat telku...

Mimochodom, v rodine som uz parkrat cistil nejaky ovladac cely zasraty
poodpadavanymi kolieckami aby som z neho naucil ten univerzalny ovladac.

wek