Barva na buzirkach toroidu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Srpen 16 06:13:28 CEST 2017

Zdravím,
  ano, modem Zyxel, tuším U1496 či tak nějak to má typové číslo. Mně se nožičky
roztekly tak, že protekly v racku celkem až přes 3 patra :-). Odporná lepivá
věc, která nešla smýt ani lihem, ani benzínem. Ale roztekly se všechny 4.
V racku ovšem je samozřejmě trošku tepleji než ve skladu mezi starým
harampádím, ale ani v takovém případě by se toto stát nemělo.. Modem to
přilepilo k poličce takovým způsobem, že jsem zprvu nechápal, jak jsem ho tam
chytře přidělal, že se ani nehne a nejde vyndat :-).
  Zdraví Pavel