Re: OT Rychlost ekonomické dopravy z TME

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 15 21:07:46 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 15.08.2017 od Petr Labaj:

> Máte prosím podobnou zkušenost?

Vždyť já jsem před časem psal, že to nepřijde hned. Ale všichni jste
psali, že to je stejně rychle. Moje zkušenost je, že nedávno jsem
objednal za normální dopravné a trvalo to 2 dny. Tedy nepřišlo to
druhý den. A stihl jsem to ve lhůtě ráno. A to ekonomické dopravné u
mě většinou funguje tak, že mi tyhle zásilky odesílají ve středu. Ale
zase tolik jsem toho tím ekonomickým neobjednával, tak nemám tak moc
případů.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem