freqency multiplier

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Srpen 14 17:10:35 CEST 2017

Netrvam na obdlzniku. Mixer bude bezny ADE-xx od Mini circuits
Ale ten vyzaduje urcity vstupny vykon napr 7dBm , pripadne viac
takze straty je potrebne nejak dohnat. Preto ten operak
Tajne to nie je ale ked poviem co to je tak najblizsia listovica uz nebude prekvapenie :)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Monday, August 14, 2017 4:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: freqency multiplier

presne koli tomu operaku :-) Kto vas uci strkat operak vsade kde treba tvarovat signal na obdlznik?

tretia harmonicka ma u obdlznikoveho signalu amplitudu nizsiu o 6-10dB (uz si presne nepamatam). Zober si diferencialny LVDS vystup, daj za neho diferencialny pasmovo priepustny LC filter, a zapoj na diferencialny vstup dalsieho LVDS buffera, alebo niecoho podobneho. Na vystupe dostanes kvalitny obdlznikovy signal tretej harmonickej. Ak ten filter urobis s transformaciou impedancie (napr. na 150 Ohm) mohol by si ziskat naspat tych 6-10dB zadarmo.

Inak krmit diodovy zmiesavac obldznikovym signalom je krajne neobvykle, lebo na vystupe bude bordel cez milion pasiem. Aka je aplikacia ak to nie je tajne?

Ak nebudes trvat na obdlzniku pre diodovy zmiesavac tak CMOS vystup, obycajny filter, nejaky monoliticky gain block a mixer.

b.