Re: Dotaz na programovatelné relé

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Srpen 12 18:45:19 CEST 2017

Ano v tom máte pravdu. Ale to by mi v reálném provozu až tak nevadilo.
Prostě PLC dojde k závěru, že je třeba víc chladit, nastaví na výstupu
víc voltů a jednotka začne chladit na nižší teplotu. Jedná se o
vzduchotechniku která reguluje teplotu v prostoru. Ideální to jistě není
ale tohle asi až tak asi vadit nebude. Naštěstí to není letadlo, nikam
to nespadne.

Standa