Re: Dotaz na programovatelné relé

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Srpen 12 18:38:16 CEST 2017

Ano, tak nějak to je. Tady bych to tipoval na nějakého obchodníka který
v katalogu našel řádek "vstup 0 až 10V - ano" a to mu stačilo pro to aby
to objednal.Na mou otázku kdo jim to takhle navrhnul mi sdělili, že jim
kdosi řekl, že to spolu bude komunikovat. To, že  to spolu bude
komunikovat asi jako já s maďarem už jim ten dotyčný nesdělil.