Re: Dotaz na programovatelné relé

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Srpen 11 22:22:47 CEST 2017

No to, že analogovej výstup je asi něco extra už jsem taky zjistil ale
naprosto nechápu proč. V PLC oblasti se přece používá běžně a určitě to
nestojí víc než obyčejný reléový výstup. Nejvíc mne překvapilo jak
všichni výrobci nabízejí prakticky to stejné. Má to jinou krabičku, má
to jiný software na programování ale jinak je to všechno na jedno brdo.
Bastlil bych rád, rád bych si i hrál s Arduinem ale bohužel dlouhodobě
není čas.

Staňa