Re: Dotaz na programovatelné relé

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Srpen 11 07:28:33 CEST 2017

Díky za nabídku. Už jsem kdysi od Vás nějaké programovatelné relé bral.
A fungovaly mi dobře. Ale tohle je velmi malá akce kde potřebuji aby mi
malý regulátor byl schopný řídit jednotku chlazení a když tam dám
programovatelné relé i s rozšiřujiícím modulem a nadto ještě asi i zdroj
24V tak to mi z toho vyjde poměrně komlikovaná "strojovna" a  tomu bych
se raději vyhnul. Jsem tam omezen i cenou.

Standa.