Re: Dotaz na programovatelné relé

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 22:52:00 CEST 2017

Možná bych to hledal jako PLC, ne jako programovatelné relé.
Já používám s oblibou výrobky Unitronics. Jsou dobré, a mají vývojové
prostředí zdarma. Slušně se v tom programuje a je to skutečné PLC,
ne nějaké šidítko.

Tady je přehledový katalog, dokonce v češtině. V tabulce se tam dají
najít vhodné typu s analogovými I/O i s orientační cenou.

http://www.amtek.cz/images/stories/UNITRONICS/Unitronics_2015.pdf

PL