[OT] Flightradar24

Středa Srpen 9 12:14:46 CEST 2017

Mně hlavně zaujalo, jak to letadlo přistávalo v Praze a podle toho, co
jsem viděl online, tak to vypadalo, jako by přejelo dráhu a zastavilo
se na poli za ní. A pak najednou zmizelo, místo aby zaparkovalo někde
u budovy, jako to letadla dělají. V první chvíli mě napadlo, že
havarovalo. Pak jsem ho znova našel v historii a viděl tam tu podivnou
dráhu, letělo na Mnichov, pak se odklonilo kousek mimo, pak tam
kroužilo na místě a nakonec to vzalo zpátky a přistálo v Praze. Což
nakonec nebylo tak daleko, cca 230km z místa kroužení. (Na letiště do
Mnichova to bylo tak 60.)

P.K.