TME parkoviste

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 8 20:56:36 CEST 2017

Lehce mimo téma.
Parkoviště nepoužívám, ale moc se mi líbí jejich Quick Buy.
Je to podle mě za málo peněz hodně muziky.

A ještě ten seznam, který si předem připravím ve svém oblíbeném
editoru, funguje jako lokální archiv objednávek. Takže když chci
zjistit, kdy jsem objednával nějaké 74hc165, tak v TotalCommanderu
v textovém prohledávání adresáře mám výsledek do 1/2 sekundy.

A hlavně je to nezávislé na tom, jestli jim padne server atd., což se
mi dřív taky jednou stalo (a od té doby používám výlučně Quick Buy).

PL