Re: Humánní boj proti myším :-)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 8 20:19:21 CEST 2017

A jestli si myslíte, že kočka je humánní řešení, tak soudě podle našich
koček jste úplně mimo.

Zvlášť  ten největší černý kocour se vyžívá v mučení a doslova tu myš
ufackuje - chudák myš dostane vždy takový impuls tlapkou se zataženými
drápky že se odkoulí několik metrů daleko. Chvíli ji trvá  než se
vzpamatuje a už už by odběhla, když dostane podobnou z druhé strany. A
tak to pokračuje dokud je schopna pohybu.

Nicméně je fakt, že myši široko daleko nejsou, teda ty živé, mrtvé se
naopak povalují na zahradě poměrně běžně.

Petr