RE: Humánní boj proti myším: -)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Srpen 8 06:19:53 CEST 2017

zpusobu jak ty mysi nekam dostat je hodne, ale je prave problem co nima potom, at mrtvy nebo zivi.
jakmile se v nejake pasti  zacnou vrsit, je to spatne.
jedine nejake dalsi "zpracovani", treba rozpusteny/vypusteny :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Tuesday, August 08, 2017 5:54 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Humánní boj proti myším: -)

Mám dvě účinné metody.

První je predátor. Samozřejmě kočka. Zbavíte se myší, krtků, rejsků a ostatních hrabošů ve Vašem i blízkém okolí.

Bohužel i zpěvného ptactva.

Druhá metoda je méně nákladná a dostatečně účinná: Tabule plechu, uzemnit. Doprostřed tabulku kuprextitu mědí navrch, připojit na fázi.

Na kuprextit špek. Při ochraně chráničem je to třeba malinko domyslet, ale je to stále reálné. Rovněž je třeba malinko domyslet ochranu osob a příslušné jištění.

pg