Humánní boj proti myším :-)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Srpen 8 05:35:50 CEST 2017

Zdravím,
  rád bych změnil strategii boje proti myším u nás na chalupě. Doposud jsme
je trávili jedem. Ale má to četné nevýhody. Myši jed roznášejí všude možně,
dnešní jedy působí až za dlouhou dobu, takže pak najdete granule třeba
ve skříni s prádlem nebo v botách :-). Navíc pojdou někde schované a objevíte
je až třeba za několik let, jako já teď při úklidu garáže. A k tomu je trochu
pokrytecké chovat si pro radost 2 hezké bílé myšky a jejich příbuzné, které
jsou zrovna tak hezké, bezostyšně trávit :-).
  Jak jsou na tom různé plašiče a repelenty myší ? Používáte něco se skutečně
dobrým úspěchem ? Potřebuji, aby tu myši opravdu nebyly, protože jednak
mi spouštějí PIR čidla alarmu a druhak mi občas způsobí škodu, např. sežerou
tlustý kabelový svazek v zařízení, což jsem pak musel velmi dlouho opravovat.
Zabránit jim v přístupu bohužel nejde, je to stará roubenka a zřejmě je zde
spousta tajných děr :-).
  Zdraví Pavel