seriova komunikacia

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Srpen 7 17:20:16 CEST 2017

Zdravím,

sice to stačí vymyslet nějaký jednoduchý protokol, ale proč? Modbus je také
jednoduchý, snadno pochopitelný, a navíc je vždy lepší použít standard
(najdu k němu knihovny, příklady, až do systému budu jednou chtít něco
přidat, nebudu mít problém...)

(Vůbec nenutím nikomu náš Spinel, ale právě jeden z jeho prvních formátů je
jednoduchý textový. Navíc všechny znaky jsou napsatelné na klávesnici bez
nějakých Alt+)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel