[MECH] rozobratie zveraku York

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 7 13:44:12 CEST 2017

 7.8.2017, 13:35:54

Tohle je vzdycky o tom, jakym vybavenim a dovednostmi disponujete.
Ja bych zacal serii uderu do sroubu, pres vhodny mezikus nebo i ze
strany pres celist. Pak aplikoval nejaky pripravek na uvolnovani
rzi a nasledne razovy utahovak, nebo alespon velkou paku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz