[OT] vyber kotlu do maleho bytu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 7 13:14:53 CEST 2017

 7.8.2017, 13:08:45

Pokud vim, stale plati obecna zasada, ze starsi instalace, i kdyz
neodpovidaji aktualnimu zneni norem, mohou byt ponechany v provozu,
pokud vyhovuji normam platnym v dobe vzniku a nevykazuji funkcni
zavady.
A bohuzel, uz jsem se i osobne setkal s pripadem, kdy na tuto zasadu,
revizak intenzivne zapomina, obzvlast pokud ma zaroven instalacni
firmu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz