[MECH] rozobratie zveraku York

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Pondělí Srpen 7 12:11:06 CEST 2017

Taky jsem nedávno rozebíral, povolit to nešlo, drážky šroubů okousané.
Udělal jsem to takhle: na hlavu šroubu jsem dal matku odpovídající velikosti
(M8, M10? - nepamatuju si) a elektrodovou svářečkou jsem přivařil vnitřek
matky ke šroubu a ještě za tepla vytočil sestavu šroub-matka stranovým
klíčem. Všechny 4 šrouby byly venku do 5ti minut.

PK

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Rybárik <rybarik na xtech.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 8. 2017 11:26:44
Předmět: [MECH] rozobratie zveraku York
"Viete mi niekto poradit, ako rozobrat celuste na zveraku York? Mam taky,
co pamata este mna ako dieta a celuste su uz doooost znicene. Ale tie
skrutky, co ich drzia su znicene este viac, neviem s tym vobec pohnut.
Drazka tam je (plocha) ale neviem ako na to. Nemate niekto nejaku dobru
fintu? :)

Dakujem, Jaro