seriova komunikacia

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Srpen 7 08:08:02 CEST 2017

Zdravím,

jen bych doplnil k našemu protokolu Spinel, že ten má ještě bajt FORMÁT. To
umožňuje přidávat typy zpráv a dat v budoucnu, i když jim starší nebo
jednodušší zařízení nerozumí. Platí totiž pravidlo - neznám formát, zprávu
ignoruji. (Není to můj nápad, je to okoukáno z GPIB, chcete-li HPIB,
chcete-li IMS2).

Jinak osobně bych volil Modbus, pokud pro danou věc stačí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com