Slovensky satelit (bolo Re: OT protifazova hw-listovica)

balu balu na k-net.fr
Neděle Srpen 6 20:24:41 CEST 2017

na listovici sme sa dostali este k jednemu dolezitemu zaveru. Mnoho
pritomnych urcite zaregistrovalo bombasticky slovensky vesmirny program,
ktory s dotaciou tusim 400 tisic eur vyvrcholil vypustenim cubesatu.
Prezentovali to ako vrchol vedeckeho vyskumu a otvorene dvere do
elitneho klubu. Kocka o nedlho na to umrela, uz nehovorili ze tam mal
byt nejaky vyskum a o par dni sa k tomu uz nikto nehlasil.

Pripomenulo mi to cesky serial Kosmo
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11276561613-kosmo/

CT to tocila ako komediu, ale Slovaci z toho urobili dokument :-))
Urcite stoji za znovu-zhliadnutie.