Re: protilaserove bryle (Podpora 9 jehličkových ...)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 5 14:08:36 CEST 2017

Nic mi do toho není, ale myslím, že třeba tyhle zelené, o kterých se tady
bavíme, jsou lepší volba. Jsou extrémně levné, já jsem je koupil v nějaké
"akci" pod dolar. A jsou dělané jako ochranné, tj. mají velkou plochu
a hlavně mají bočnice proti vniknutí paprsků z boku.

Běžné sluneční jsou dělané na to, abyste se líbil ženským. Tyhle jsou
dělané na to, abyste nepřišel o oči.
A navíc byly ještě levnější než sluneční brýle z tržnice.

PL