Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 5 01:51:43 CEST 2017

Dík za odkaz.
Příjemně mě překvapilo, jak dobře mu ty zelené brýle odfiltrovaly UV.
Nedávno jsem si je koupil, v podstatě jenom ze srandy, nic moc jsem si od
toho nesliboval. Byly neskutečně levné.

Tak jsem je teď pod dojmem z videa konečně vyzkoušel na své osvitovce 405nm.
A byl jsem hodně mile překvapen. To UV filtrují fakt výborně, snad ještě
líp než
mnohem dražší červené, které mám taky. Přitom ale celkovou viditelnost
zbytku spektra omezují mnohem míň než červené, takže je na práci líp vidět.

Takže za mě rozhodně dobré. A za tu cenu 2x dobré.

PL