Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Srpen 4 21:25:30 CEST 2017

Zakladat firmu v dnesni dobe? Neni to nerozum? :-)
Dnesni doba bohuzel preje hlavne tem montovnam, ptacim hnizdum a prijemcum
dotaci... :-(

- firma se da koupit uz hotova (moznosti kdyztak soukrome)
- budete potrebovat sidlo firmy (da se pronajmout), ucet (ready made maji
obvykle nejaky casove omezeny ucet zdarma, prevest jinam je otazka chvile),
ZL a podobne jsou hotove nebo je vyridi za vas.
- registraci na FU, socialce (pokud budete mit zamestnance), silnicni dane
pokud bude auto - vyridi ucetni nebo ten od koho firmu koupite.
- registraci k DPH - to je aktualne prusvih, financni sprava presla z rezimu
"zaregistrujeme kazdeho" do rezimu "nezaregistrujeme ani ty kteri do DPH
spadnuli ze zakona".
- registraci k produkci elektroodpadu a pozdeji i k likvidaci obalu
- registraci provozovny
- bezpecnostni skoleni pro zamestnance, preventivni prohlidky zamestnancu ..
.
- razitko povazuji ve srovnani s tim vyse za vec zcela podruznou. Da se
vyrezat i z brambory... no a Trodat stoji kdekoliv do 500,- coz je oproti
ostatnim vydajum fakt sranda. To je uspora co nestoji ani za to vysvetlovani
na poste - a kdo se ma pokazde vyplnovat s prohlasenim ze nepouziva razitko
:D
- EET se zrejme takove firmy tykat nebude ?

.... no a tim to jenom zacina. Pokud bude registrace k DPH tak kazdy mesic
kontrolni hlaseni, priznani k DPH, socialni odvody atd., kazdej ten papir
stoji 500 - 1000,- Kc a podava se mesicne...
 - dobry ucetni to poresi ale samozrejme to stoji nejake penize. A mit
dobrou ucetni je zaklad, dokaze to usetrit dost penez a zamezit budoucim
problemum.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------