Re: Konektor skrz průchodku

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Srpen 4 16:18:58 CEST 2017

Zapoměl jsem uvést, že se jedná o 4 piny, a zatížení je malé (jednotky mA).

Konektor na krabici už jsme měli, ale je drahý. Musí být totiž hodně dobrý,
okolní podmínky jsou docela drsné, ve vzduchu je slaný "sprej" mořské vody.
Levné konektory (i když výrobce uvádí IP68) dlouho nevydrží.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com