Konektor skrz průchodku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Srpen 4 15:51:00 CEST 2017

On Fri, 4 Aug 2017, Pavel Poucha wrote:

> Proto mě napadlo, zda neexistuje malý konektor, který by šel protáhnout
> průchodkou PG7 nebo PG9 a uvnitř zastrčit do protikusu. Hledal jsem chvíli
> a nenašel.

To bude tezke - konektor ktery ma stejny prumer jako kabel
na kterem je... Pro 4piny si dovedu predstavit takove ty
ctverhranne konektory co jsou na mainbordu pro pridavne
napajeni, ale jestli to projde PG9 na to bych si nevsadil..

Ja bych to spis resil tim ze pod/nad svorkovnici bude samolepka
s barvami zil a ty zily v propojovacim kabelu musi mit jasnou
individualni barvu aby se to pak na sebe napasovalo barevne.