Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 2 23:13:27 CEST 2017

Ne, v tisících ne. To už bych si na to udělal CNC stlačovač. ;-)

Protože jsem kdysi četl hrůzostrašné informace o omezené životnosti
(viz můj předchozí post), tak se snažím tyhle operace omezit.
Nicméně u kabelů používaných na testování to budou dost velké počty.
Nemám pocit, že při normálním vytažení kabelu je ta packa nějak moc
zatěžovaná.

Ale kdyby byl zájem, tak by asi nebyl problém skutečně udělat nějaký
CNC stlačovač a otestovat to zmáčknutí třeba 10 000x.
Ani by to nebylo moc práce, jen v cyklu pustit na frézce posun v ose Z
dolů a nahoru. Jediné, co mě od toho odrazuje je, že by se zbytečně
ojížděl kuličkový šroub a matka. Nicméně kdyby to opravdu bylo
třeba, tak to celkem snadno udělám.

PL