Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Středa Srpen 2 20:22:39 CEST 2017

Trochu mi to připomíná:
"Koupila jsem si cedník, ale von tekl. Tak ho můj starej zaletoval, ale von necedí.
Tak nevim."

Upřímně řečeno, koupil bych 10 kabelů a víc to neřešil - na kolik si ceníte svůj
čas? (teda jo, jsou drobnosti, které člověka fakt serou, bez ohledu na cenu...)

A mimochodem, na kolik cyklů je ta páčka vlastně certifikovaná? 500 v laboratorních
podmínkách? 750? 1000? Pokud vůbec, spíš půjde o kontakty a odpor.

D.O.