Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Srpen 2 17:29:16 CEST 2017

Problem plastovych zamkov je nasledovny:
Po x-tom stlaceni uz konektor nedrzi a vypadava
Je potrebne zamok  priohnut spat, co ide urobit len par krat
az sa nakoniec ulomi pretoze ohybanim je coraz maksi a aby drzal
je potrebne ho vyhnut von kazdy krat o trochu viac. To by riesilo
prevedenie z kovu, ktore je na ohybanie odolnejsie Ta gumicka zvadza
navyse k tomu, ze sa snazim stlacat ju silnejsie ako keby tam nebola
pretoze sa tazsie odhaduje moment, kedy to staci.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, August 02, 2017 5:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Mně nejvíc vyhovují takové, které mají jakoby bočnice vedle packy.
Ale neviděl jsem je prodávat jako samostatné krytky, vždy jen jako zalité kabely.

Taky si myslím, že krytka je to správné řešení. I kdyby ta packa byla kovová, tak díky tomu nešikovnému tvaru, kdy funguje jako háček, tak při vytahování kabelu ze změti dalších drátů by člověk ohnul i tu kovovou. Pákové poměry tam jsou dost nešikovné. Takže podle mě je třeba tomu namáhání zabránit, nikoli řešit to pevnějším materiálem.

PL