Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Srpen 2 16:02:02 CEST 2017

Ked je na tom ta gumova krytka je to bieda vytiahnut (blbo sa to stlaca
a navyse zabera dalsie miesto)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Wednesday, August 02, 2017 2:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Ü konektoru krytych gumovou manzetou (jako [1]) se mi myslim zatim packa jeste neulomila nikdy, zato u volnych uz hodnekrat. Myslim, ze se packy lamou spis proto, ze se ohnou prilis ven, kdyz je kabel vytazeny (a obzvlaste zasmodrchany v tasce), nez tim pouzivanim a mackanim v rozsahu par stupnu.

D.O.

[1]
http://www.tme.eu/cz/details/rj45b_black/konektory-rj/connfly/ds1124-03-pb-8p-black/