Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Středa Srpen 2 13:56:48 CEST 2017

To by muselo být know-how, které by patřilo zaměstnanci ještě předtím,
než do té firmy nastoupil. Třeba z jeho vlastní firmy.

Pokud cokoliv v práci ve firmě vymyslíte, patří to firmě, jestli se
nepletu. Firma vás platí za to, abyste něco vymyslel nebo vytvořil.
Není možné z firmy odejít a vzít si to s sebou. Tedy berete si s sebou
zkušenosti, které zužitkujete jinde, ale výrobky zůstanou ve firmě.
Design škodovek taky zůstane ve Škoda auto, přestože Kabaň jim utekl
ke konkurenci.

P.K.