Re: Brzdění elektromotoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 2 12:48:04 CEST 2017

Trochu mě mate to pojmenování "brzdící karta". Ale jinak je to celkem běžná
konfigurace u zařízení vyššího výkonu. Ten měnič nebo servodriver je
rozdělen
do dvou beden. Jedna je napaječ, ze vstupního napájecího napětí vyrobí
DC bus,
její součástí jsou samozřejmě velké kondenzátory a spínač pro brzdící odpor.
Druhá bedna je pak výstupní část měniče, tj. střídač a jeho řízení.
Na víceosých strojích se pak použije jeden napaječ pro více výstupních
bloků.

PL