Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 2 12:26:16 CEST 2017

>Razítka - Žádný zákon nepožaduje po firmě, aby používala razítka. Na FU s tím není problém. Jen to pokaždé znovu budete vysvětlovat na poště, kdykoli si půjdete vyzvednout balík na firmu...

Po mne ho chcela banka. Ked som poukazal na to, ze ho nechcela ani socialna
ani zdravotna poistovna ani danovy/zivnostensky urad ci sud, tak mi
povedali, ze to je sice mozne, ale ze s nimi uzatvaram zmluvu a to je ich
podmienka uzatvorenia tej zmluvy, a ze ked nesuhlasim tak pokojne mozem
odkracat. Vlastne maju pravdu (a to razitko som mal len som bol zvedavy
ako to dopadne).

Zaujimave na tom je, ze kym je pravda ze kazda banka moze slobodne
odmietnut so mnou uzavriet zmluvu o ucte, bez bankoveho uctu sa podnikat
ani teoreticky dnes uz neda.

wek