Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Srpen 2 12:12:48 CEST 2017

Moj switch na stole ma horny rad so zobacikmi dohora
a dolny rad so zobacikmi dodola.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Wednesday, August 02, 2017 12:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

V bývalé práci se používaly industrial konektory, které byly tak velké, že se na switchi dala použít jen polovina portů. To u těch switchů, co jsou konektory ve dvou řadách a těsně u sebe.

Jinak PLC programátoři mají rádi konektory bez těch zobáčků, prý kvůli tomu, že když někdo zakopne o kabel, nevezme s sebou jejich notebook.

P.K.