DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Duben 28 23:12:27 CEST 2017

Je to tato
http://www.pcandserverstore.com/Key-Tronic-Keytronic-LT-TBALL-PS2-B-Keyboard-Trackball-Black_p_668.html

Vyroba ukoncena  v roce 2006 a obcas se prodava starsi za nasobek ceny.
Pro trackbal je tam driver trak101.com,  ja jsem koupil nahradni Chery,
jednu s trackbalem a jednu s padem
typ
  Cherry G84-4400 s trackballem
CHERRY TOUCHBOARD G80-11900

Oboje ps2, tedy maji zeleny a fialovy ps2.

LK